Abarth Night

Czy wiecie czemu w logo marki Abarth jest skorpion? Carlo Abarth – twórca marki, który jest z pod tego znaku zodiaku, stwierdził że będzie to logo trudne do podrobienia i niechętnie naśladowane. Z resztą, kto chciałby tworzyć wizerunek swojej firmy na tak paskudnym i kąśliwym zwierzęciu? Carlo chciał, bo miał jasną wizję swoich samochodów – dodawanie seryjnym modelom sportowego jadu, co czyniło je skutecznymi maszynami na rajdowe oesy. Jednak u podstaw tej marki leży coś ważniejszego niż ciekawe logo i wizja – to pasja do motoryzacji. Tu na myśl przychodzi mi od razu cytat z inspirującego występu Jacka Walkiewicza w ramach TEDx: „Pasja rodzi profesjonalizm. Profesjonalizm daje jakość, a jakość to jest luksus w życiu.”

Poniżej znajdziecie krótki film. Jest on zapowiedzią nowych wideo materiałów, które znajdziecie na moim blogu. Będą to materiały tworzone z połączenia nieustającej pasji do motoryzacji i nowej pasji do tworzenia filmów.

Zapraszam do oglądania i zachęcam do komentowania!

Zdjęcia:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.